Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O kwestii szkół (semi-szkół) w obszarze pracy socjalnej – w ujęciu eseistycznym

Tytuł:
O kwestii szkół (semi-szkół) w obszarze pracy socjalnej – w ujęciu eseistycznym
The Schools (Semi-Schools) Issue in the Social Work Area – Essayistic Approach
Autorzy:
Krzysztof Frysztacki
Data publikacji:
2022-06-30
Tematy:
szkoły naukowe
semi-szkoły
tradycja pracy socjalnej
scientific schools
semi-schools
tradition of social work
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The appearance and development of scientific schools is one of the important characteristics of the development of science in general. To certain degree it also applies to social work so we are introducing the “semi-schools” category. In this short paper few American as well Polish examples are being used. During analysis of history of social work it is worthy to take this direction into consideration.

Pojawianie się i rozwój szkół naukowych to jedna z istotnych cech charakterystycznych rozwoju nauki w ogóle. Do pewnego stopnia dotyczy to również pracy socjalnej, stąd też kategoria „semi-szkoły”. W tym krótkim artykule skorzystano z kilku przykładów amerykańskich oraz polskich. Analizując historię pracy socjalnej, warto uwzględniać ten kierunek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies