Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Narzędzia kreatywności i techniki pomiaru zadowolenia klienta w polskiej administracji publicznej

Tytuł:
Narzędzia kreatywności i techniki pomiaru zadowolenia klienta w polskiej administracji publicznej
Creativity tools and techniques for measuring customer satisfaction in Polish public administration
Autorzy:
Małgorzata Chojnacka
Data publikacji:
2022-07-14
Tematy:
narzędzia kreatywności
pomiar zadowolenia klienta
administracja
doskonalenie jakości
creativity tools
customer satisfaction measurement
administration
quality improvement
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of research showing the scope of application of creativity tools and techniques for measuring customer satisfaction in Polish public administration. The research was conducted in 2010 and was repeated five years later in order to identify changes within the indicated scope.

Artykuł stanowi prezentację wyników badań wskazujących na zakres stosowania narzędzi kreatywności i technik pomiaru zadowolenia klienta w polskiej administracji publicznej. Badania przeprowadzono w 2010 roku i ponowiono je pięć lat później, celem wyłonienia zmian we wskazanym zakresie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies