Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teachers working with students who have special educational needs and disabilities in Poland during the SARS-COV-2 pandemic

Tytuł:
Teachers working with students who have special educational needs and disabilities in Poland during the SARS-COV-2 pandemic
Autorzy:
Diana Aksamit
Milena Miałkowska-Kozaryna
Data publikacji:
2023-03-28
Tematy:
SEND students
teachers’ difficulties
the COVID-19 pandemic
remote education
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The global SARS-Cov-2 epidemic brought educational systems world-wide into disarray. The actions aimed at stopping the pandemic in Poland, undertaken at the national level, caused unplanned closures of schools, kindergartens, and other educational-therapeutic institutions. The changeable rate of viral infections in Poland caused the opening and closing of educational institutions at different times. This introduced disarray in the lives of teachers, students and all those engaged in the education process: parents, national decision-makers and administrators. The research presented in this book concerns the experiences and opinions of teachers working with students who have special educational needs and disabilities during the pandemic in mainstream schools, those with inclusion classrooms and in special schools in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies