Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

HE, SHE, IT, THEY – the school experience of queer teenagers

Tytuł:
HE, SHE, IT, THEY – the school experience of queer teenagers
Autorzy:
Joanna Szewczyk-Kowalczyk
Data publikacji:
2023-04-05
Tematy:
adolescents
identity
high school
transgender
gender role
discourse analysis
qualitative research
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is the result of empirical qualitative research on non-normative gender identification of teenagers studying in Lodz high schools. The presented research based on queer categories is embedded in the theory of discourse and refers to considerations about the formation of identity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies