Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Multicultural, inclusive, holistic - internal relationships and tensions in early education practices

Tytuł:
Multicultural, inclusive, holistic - internal relationships and tensions in early education practices
Multikulturowa, inkluzywna, holistyczna - wewnętrzne związki i napięcia w praktykach wczesnej edukacji
Autorzy:
Dorota Klus-Stańska
Data publikacji:
2025-06-25
Tematy:
multiculturalism
inclusion
holism
teaching model
early education
Opis fizyczny:
application/pdf
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono istniejące zależności między podejściami multikulturowym, inkluzywnym i holistycznym we wczesnej edukacji oraz ich ścisłe, chociaż często nieoczywiste, wewnętrznie złożone powiązanie z realizowanym w szkole ogólnym modelem dydaktycznym. Ignorowanie występowania tych związków może osłabiać oferowane uczniom wsparcie rozwojowe, jak i budować postawy nietolerancji.

The article presents the existing relationships between multicultural, inclusive and holistic approaches in early education and their close, although often non-obvious, internally complex connection with the general teaching model implemented at school. Ignoring the occurrence of these relationships may weaken the development support offered to students and build attitudes of intolerance.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies