Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The external factors influence on the development of marketing and logistics support for goods movement

Tytuł:
The external factors influence on the development of marketing and logistics support for goods movement
Autorzy:
Nina Trishkina
Data publikacji:
2023
Tematy:
marketing
marketing and logistics chain
enterprise
goods movement
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this study, special attention is paid to the external factors influence for the mutual coordination of the enterprises’ capabilities and goals, the development of marketing and logistics support for the movement of goods. That is why enterprises of all business spheres should first of all take into account the formation of effective marketing and logistics support for goods movement. A classification overview of the external environment factors was conducted. Groups of factors that characterize the general state of the enterprise’s external environment are presented. The author justified the need to study and analyze the external environment components in various ways: for example, building scenarios, economic-mathematical models to identify the mutual influence of the specified factors, etc. The interrelation of the company's strategies by areas of activity with the aim of developing marketing-logistics support for goods movement is proposed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies