Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities-Survey data

Tytuł:
Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities-Survey data
Autorzy:
Nabivi, Elnur
Współwytwórcy:
Nabivi, Elnur
Wydawca:
RepOD
Tematy:
Social Sciences
green marketing
social media
Computer Assisted Web Interview
CAWI
Dostawca treści:
Repozytorium Otwartych Danych
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

The data includes 2035 responses collected through the survey (CAWI). The research is carried out as part of a grant from the National Science Center entitled "Implementation of the Green Marketing Concept through Social Media Activities."

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies