Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities-Content analysis data

Tytuł:
Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities-Content analysis data
Autorzy:
Nabivi, Elnur
Współwytwórcy:
Nabivi, Elnur
Wydawca:
RepOD
Tematy:
Social Sciences
Content analysis
Green marketing
Social media
Dostawca treści:
Repozytorium Otwartych Danych
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

This data contains results of content analysis. Companies’ social media content were analyzed and the most engaging content types related to green marketing in terms of likes, shares, retweets, and comments were identified. In this context, 1-year historical data of the selected accounts from Facebook and Twitter were collected. In this process, Dedoose—Computer-assisted qualitative data analysis software were used to code. The research is carried out as part of a grant from the National Science Center entitled "Implementation of the Green Marketing Concept through Social Media Activities."

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies