Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Do English language learners know collocations?

Tytuł:
Do English language learners know collocations?
Autorzy:
Martyńska, Małgorzata
Data publikacji:
2004-12-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Investigationes Linguisticae; 2004, 11; 1-12
1426-188X
1733-1757
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper has a twofold purpose. First, to present the level of collocational competence among intermediate learners of the English language and to answer the question to what degree they know English collocations. With this goal in mind, a group of high school students was submitted to a test on collocation, whose results are shown in Section 2 of this paper. Second, to survey different linguistic attitudes towards the phenomenon of collocation and its categorization, as well as to emphasize the role of collocation in the process of second language learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies