Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Turystyka myśliwska i jej wpływ na łowiectwo

Tytuł:
Turystyka myśliwska i jej wpływ na łowiectwo
Tourist hunting and its impact on wildlife management
Autorzy:
Dzięciołowski, R.
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Leśne
Tematy:
Azja
lowiectwo
turystyka mysliwska
Europa
tourist hunting
demand and supply countries
eurasia
Źródło:
Sylwan; 2003, 147, 10; 66-73
0039-7660
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tourist hunting is acquiring an impetus and global dimension. At present there are worldwide 85 supply countries offering some 180 game species. The Eurasian market is much smaller. It consists of 18 demand and 38 supply countries. The offer includes 29 ungulate and 15 predatory species. The 6.5 mill. Of European hunters spend about 10 billions euro annually to practice their hobby. Out of this some 40−50 mill.euro yearly are spent on tourist hunting within Eurasia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies