Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geometric terminology and imagination

Tytuł:
Geometric terminology and imagination
Autorzy:
Grebeň, R.
Molnár, J.
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
geometria
terminologia geometryczna
system edukacji
edukacja matematyczna
szkolnictwo wyższe
geometry
geometric terminology
education system
mathematical education
higher education
Źródło:
Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa. Mathematics; 2014, 19; 37-49
2450-9302
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
How do pupils and students understand geometric terminology, symbols and phraseology? Using the same designation for a particular object, feature or link, allows the use of the same “language” to communicate about topics related to these concepts. The fact that everyone will equally understand the same term depends on how well the definitions are introduced. The objective of this article is one of the surveys, which is a part of the research, aimed to contribute to updating the geometric terminology in the Czech education system.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies