Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing skierowany do seniorów – uwarunkowania, perspektywy

Tytuł:
Marketing skierowany do seniorów – uwarunkowania, perspektywy
Senior targeted marketing – determinants and prospects
Autorzy:
Brandys, Joanna
Data publikacji:
2015-03-30
Wydawca:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Tematy:
starość
marketing
konsument
marketing skierowany do seniorów
Źródło:
Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 2015, 35; 42-49
2300-6285
Język:
wiele języków
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Dynamicznie postępujący proces starzenia się społeczeństwa powoduje, że seniorzy konsumenci stają się ważną grupą na rynku, która wewnętrznie zróżnicowana, zarówno pod względem potrzeb i oczekiwań, jak i zachowań rynkowych wymaga wypracowania skutecznych działań marketingowych. Marketing skierowanych do seniorów oparty jednak nie na powszechnych stereotypach, ale wynikach badaniach umożliwiających określenie cech, potrzeb i oczekiwań seniorów może stanowić dla wielu przedsiębiorstw szansę dla pozyskania lojalnych nabywców. Artykuł charakteryzuje seniorów jako konsumentów, a także przedstawia uwarunkowania marketingu skierowanego do seniorów. W opracowaniu przedstawiono również wybrane wyniki badań ankietowych, których celem było poznanie opinii na temat seniorów jako konsumentów i marketingu zorientowanego na tą grupę nabywców.

Due to the increased ageing of society, senior consumers are becoming an important market group that is internally diversified both as regards the needs and requirements and market behavior and which requires the development of effective marketing. Senior- targeted marketing that is not based on common stereotypes but on the results of investigations that enable the determination of the features, needs and expectations of seniors, may constitute an opportunity for many companies to acquire loyal customers. The article characterizes seniors as consumer and presents the issues of senior targeted marketing. It includes the results of surveys that aimed at finding the opinions about senior consumers and senior targeted marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies