Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wychowanie a wartości

Tytuł:
Wychowanie a wartości
Education Versus Values
Autorzy:
Gałkowski, Jerzy W.
Data publikacji:
1996
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Źródło:
Roczniki Nauk Społecznych; 1996, 24, 2; 17-29
0137-4176
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Values are closely bound with the process of man’s education. By values we can name everything that satisfies our needs, that helps us persist and develop. Despite being relativized to man, values are objective, for they express some independent state a thing, its relation with external and internal reality. Two kinds of values are especially important for man and the process of his education: nonpersonal values and personal values. The latter values, linked rather with “more to be” of man (and among them moral values), and have a principal significance for him.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies