Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaufanie jako siła wspierająca działania na konkurencyjnym rynku

Tytuł:
Zaufanie jako siła wspierająca działania na konkurencyjnym rynku
The Trust as an Enterprise’s Supporting Power on the free Competitive Market
Autorzy:
Olszewska, Monika
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
trust
enterprise
competitive market
Źródło:
Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym; 2011, 14, 1; 181-189
1899-2226
2353-4869
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of the article is the trust as a specific soft value which could be considered as an important aspect of the management process. The article is an attempt of the theoretical analysis of notions such as ”trust” and provides characteristics of some management aspects, especially the personnel policy in which trust is a basic value for building an employee’s engagement and interpersonal relations. The article ends with conclusions in which the author tries to find the answer to following question: is it possible to build the enterprise’s financial advantage basing on the trust.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies