Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing pozytywny, czyli wymiary wartości dla klienta w perspektywie nauk o szczęściu

Tytuł:
Marketing pozytywny, czyli wymiary wartości dla klienta w perspektywie nauk o szczęściu
The positive marketing — value for the customer according to science of happiness
Autorzy:
Snarska, Aleksandra
Data publikacji:
2020-05-20
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tematy:
wartość dla klienta
dobrostan subiektywny
orientacja na klienta
działanie w interesie klienta
value for the customer
subjective well-being
customer
orientation
customer best interest orientation
Źródło:
Marketing i Rynek; 2020, 5; 15-25
1231-7853
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł ma na celu przedstawienie koncepcji dobrostanu subiektywnego (szczęścia) w kategoriach nauk o marketingu, a ściślej — wartości dla klienta. Autorka stawia tezę, że zdefiniowanie i zrozumienie przez marketerów dobrostanu subiektywnego w odniesieniu do konsumentów tworzących segmenty docelowe dla danej marki przyczynią się do projektowania produktów lepiej dostosowanych do oczekiwań tych konsumentów.

The following article is aimed at describing the subjective well-being (happiness) in categories of marketing science or more precisely value for the customer. There is not much research on application of happiness into marketing practices, which could as a benefit for the customer lead to increase of customer satisfaction and loyalty and resulting improvement of sales and profits. The customers would appreciate the company's efforts to increase their subjective well-being treating it as one of policies of acting in their best interest. The article characterizes main determinants of happiness and shows ways of implementing them into the marketing.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies