Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Storyline — metoda wyzwalająca aktywność poznawczą dzieci w wieku przedszkolnym

Tytuł:
Storyline — metoda wyzwalająca aktywność poznawczą dzieci w wieku przedszkolnym
Storyline — the method triggering cognitive activity in pre-school children
Autorzy:
Kosek, Agnieszka
Kowalska, Monika
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czasopisma i Monografie PAN
Tematy:
storyline method
key questions
episode
metoda storyline
pytania kluczowe
epizody
Źródło:
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych; 2018, LXXI; 61-72
0079-3418
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Due to the changing social and program expectations teachers more often look for new and better solutions in the field of education and teaching. Among many teaching methods, the storyline method is a very popular one and is gaining now more and more recognition from pedagogues around the world. The method starts to have its supporters in Poland as well. This article will be devoted to the description of this innovative strategy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies