Tytuł pozycji:
Wybrane elementy strategii marketingu w przedsiębiorstwie branży spożywczej
W artykule zwrócono uwagę na szczególnie istotne elementy strategii marketingowej dla organizacji branży spożywczej związane
ze zdefiniowaniem potrzeb i wymagań rynku. Dokonano przeglądowej prezentacji danych statystycznych odnośnie dynamiki
produkcji sprzedanej artykułów spożywczych w ostatnich latach, wskazując na dość wysoką pozycję polskich producentów na
rynku unijnym i światowym. Omówiono istotność wdrożenia systemu HACCP gwarantującego jakość i bezpieczeństwo produktów
żywnościowych zarówno dla konsumentów jak i producentów.
In this paper particularly attention was pointed out to
particularly important elements of a marketing strategy for
the organization of the food industry which are associated
with defining the needs and requirements of the market. Review
presentation of statistical data concerning the dynamics
of sold production of food products in recent years, indicating
a fairly high ranking Polish producers on the EU market
and worldwide. The importance of the implementation of the
HACCP was discussed. System HACCP is treated as tool to
ensure the quality and safety of food products for both consumers
and producers.