Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cooperative and Non-cooperative, Integrative and Distributive Market Games with Antagonistic and Altruistic, Malicious and Kind Ways of Playing

Tytuł:
Cooperative and Non-cooperative, Integrative and Distributive Market Games with Antagonistic and Altruistic, Malicious and Kind Ways of Playing
Autorzy:
Laskowski, S.
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Tematy:
antagonism and altruism
competition
cooperative games
integrative and distributive processes
non-cooperative games
Źródło:
Journal of Telecommunications and Information Technology; 2008, 4; 87-96
1509-4553
1899-8852
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article illustrates distinctions between important concepts of game theory, which support understanding the relation between subjects on competitive and regulated telecommunications services market. Especially it shows that often used distinction between retail and wholesale market that treat them respectively as competitive and cooperative can be misleading or even wrong.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies