Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja sterowania podziałem obciążenia dwóch różnych turbosprężarek pracujących w układzie równoległym

Tytuł:
Koncepcja sterowania podziałem obciążenia dwóch różnych turbosprężarek pracujących w układzie równoległym
The concept of load sharing control of two different turbo-chargers working in parallel
Autorzy:
Danilecki, K.
Mrozik, M.
Burak, P.
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
turbosprężarka
doładowanie zakresowe
symulacje numeryczne
turbocharger
sequential turbocharging
numerical simulation methods
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2015, 16, 6; 67-71
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wymagania dotyczące dopasowania dwóch różnych turbosprężarek pracujących w układzie doładowania zakresowego w celu uzyskania maksymalnej sprawności takiego układu.

This paper presents the requirements concerning matching of two different turbochargers working in the sequential supercharging system in order to obtain maximum efficiency of such a system.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies