Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ mediów społecznościowych na strategię organizacji

Tytuł:
Wpływ mediów społecznościowych na strategię organizacji
The impact of social media on organization strategy
Autorzy:
Stopczyński, B.
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
media społecznościowe
budowanie relacji
przewaga konkurencyjna
social media
building relationships
competitive advantage
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2015, 82; 241-250
1641-3466
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule autor przedstawił problematykę wykorzystania mediów społecznościowych do formułowania strategii konkurencji. Szczególną uwagę zwrócono na konieczność zastąpienia trwałej przewagi konkurencyjnej portfelem przewag przemijających.

In the article author presents problem of use of social media for formulating competitive strategy. Particular attention was paid to the need to replace a sustainable competitive advantage by portfolio of transient advantages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies