Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Employee satisfaction with tangible and intangible rewards in health care sector

Tytuł:
Employee satisfaction with tangible and intangible rewards in health care sector
Satysfakcja pracowników z wymiernymi i niewymiernymi nagrodami w sektorze opieki zdrowotnej
Autorzy:
Beck-Krala, E.
Tarczoń, E.
Masłyk, T.
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
reward system
satisfaction with rewards
total rewards approach
health care sector
system nagradzania
satysfakcja z nagród
podejście do całkowitej nagrody
sektor opieki zdrowotnej
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2017, 16, 2; 17-27
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Satisfaction with the reward systems produces desired employee behaviors that, in turn, may produce high quality of service as well as financial benefits to the organization. This is especially important in sectors that play a major role in society as the public health care, which despite increased demand for staff, is experiencing an outflow of workers. The aim of this paper is to evaluate employees’ satisfaction with rewards among employees in a hospital selected from the public health care service in Poland. Results of this study showed what aspects of the rewards system need to be modified and also confirmed that satisfaction with reward is conditioned by demographic characteristics of employees.

Satysfakcja z systemów wynagradzania powoduje pożądane zachowania pracowników, które z kolei mogą zapewnić wysokiej jakości usługi, a także korzyści finansowe dla organizacji. Jest to szczególnie ważne w sektorach, które odgrywają ważną rolę w społeczeństwie, jak publiczna służba zdrowia, która pomimo zwiększonego zapotrzebowania na pracowników doświadcza odpływu pracowników. Celem niniejszego artykułu jest ocena satysfakcji pracowników z nagród wśród pracowników szpitala wybranego z publicznej służby zdrowia w Polsce. Wyniki tego badania pokazały, jakie aspekty systemu nagród wymagają modyfikacji, a także potwierdziły, że satysfakcja z nagrody zależy od cech demograficznych pracowników.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies