Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Construction of Mind Story in Decoding Reading : The Approach to and Empirical Teaching on Hemingway’s Hills Like White Elephants

Tytuł:
Construction of Mind Story in Decoding Reading : The Approach to and Empirical Teaching on Hemingway’s Hills Like White Elephants
Autorzy:
Wu, Mei-Hung
Data publikacji:
2012-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
decoding reading
curriculum design
English teaching
Źródło:
The New Educational Review; 2012, 30; 79-92
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper develops a novel approach, dubbed a Mind Story, to the thoughts of writers through decoding the writing and then constructing the deconstructed story into mind. It is beyond the traditional decoding reading for college learners in the curriculum of literature, wherein the interaction between authors and readers is processed as a story, being the most recognizable interface of minds. The principles and proceedings on the construction of mind story are firstly presented and then manifested by the teaching of “Hills Like White Elephants” written by Ernest Miller Hemingway. The differential results show that the construction of ‘Mind Story’ in decoding reading not only gives students interesting aura but also enhances the students’ English abilities throughout the curriculum of literature reading.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies