Tytuł pozycji:
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PODEJMOWANIE DECYZJI NABYWCZYCH PRZEZ KONSUMENTÓW NA RYNKU GASTRONOMICZNYM
Celem opracowania było określenie czynników wpływających na podejmowanie przez konsumentów
decyzji nabywczych na rynku gastronomicznym. W pracy przedstawione zostały główne
powody, jakimi kierują się nabywcy podczas wyboru lokalu gastronomicznego, ich preferencje
dotyczące lokalizacji oraz rodzaju kuchni. Opracowanie przedstawia również teorie zachowania
konsumenta, czynniki wpływające na zachowania nabywcy i procesy, jakie towarzyszą podejmowaniu
decyzji. Zobrazowany został również rynek gastronomiczny w Polsce oraz czynniki
wpływające na zmiany popytu na usługi tegoż rynku.
The purpose of the work was to determine the factors affecting consumers’ purchasing decisions
on the gastronomy market. It was indicated that preferences regarding the location, type of kitchen
and the purpose of the most frequent catering places. The thesis also presents theories of consumer
behavior, factors affecting the behavior of the buyer and the processes that accompany
the decision-making process. It is illustrated that the gastronomic market in Poland and factors
influencing changes in the demand for services on this market.