Tytuł pozycji:
ZRÓŻNICOWANIE MOTYWACJI WOBEC STUDIOWANIA I NIE-UCZCIWOŚCI AKADEMICKIEJ STUDENTÓW
- Tytuł:
-
ZRÓŻNICOWANIE MOTYWACJI WOBEC STUDIOWANIA I NIE-UCZCIWOŚCI AKADEMICKIEJ STUDENTÓW
DIVERSITY OF MOTIVATION TO STUDY AND NON-ACADEMIC INTEGRITY OF STUDENTS
- Autorzy:
-
Ciechanowska, Dorota
- Data publikacji:
-
2017
- Wydawca:
-
Wyższa Szkoła Humanitas
- Tematy:
-
zalew informacyjny,
pokoleniowość,
studiowanie,
uczciwość akademicka,
motywacja
information overload,
generations,
studies,
academic honesty,
motivation
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika; 2017, 14; 25-36
1896-4591
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zalew informacji, jaki dokonuje się w ostatnich latach dzięki powszechności
Internetu i cyfrowych środków komunikacji, zmienia wszystkie dziedziny życia. Dokonują się
przemiany globalizacyjne, które dotyczą zarówno gospodarki, polityki, kultury, jak i codziennego życia każdego człowieka. Dotyczą one także konieczności uczenia się przez całe życie. Współcześnie na uczelniach mamy przedstawicieli kilku generacji. Prezentują oni różne postawy wobec studiowania, które wynikają ze społeczno-ekonomicznych czynników rozwoju studentów oraz ich umiejętności zarządzania wiedzą.
Thanks to the prevalence of the internet and digital means of communication
which has been ongoing in recent years, information overload changes all areas of life. Globalization
is taking place, which applies both to the economy, politics or culture and to daily life of every human being. It also focuses on the need for lifelong learning. Today, universities have representatives from several generations. They present different attitudes toward studies,
which stems from socio-economic factors affecting the development of students and their knowledge management abilities.