Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca firm z organizacjami charytatywnymi w świetle opinii klientów

Tytuł:
Współpraca firm z organizacjami charytatywnymi w świetle opinii klientów
The cooperation of companies and non-profit organizations – the opinion of customers
Autorzy:
Nogieć, Joanna
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Tematy:
działania społeczne
działania charytatywne
dobroczynność
współpraca biznesu z organizacjami społecznymi
marketing społecznie zaangażowany
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu; 2012, 28; 147-159
1643-7772
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Coraz częściej firmy chcą być kojarzone z wartościami biznesu społecznie odpowiedzialnego. Dlatego też przedsiębiorcy angażują się w różnego rodzaju działania o charakterze społecznym. Artykuł prezentuje sposoby współpracy firm z organizacjami społecznym oraz opinie młodych klientów dotyczące tego typu działań.

More and more often companies want to provide the business in a socially responsible way. The companies value the image and they are sure certain that such cooperation can increase it. The article presents the possibilities of the cooperation between the business and non-profit organizations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies