Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przestrzeń w grze wideo Dark Souls jako narzędzie do kreowania światoopowieści

Tytuł:
Przestrzeń w grze wideo Dark Souls jako narzędzie do kreowania światoopowieści
Space in the video game Dark Souls as a tool for creating a storyworld
Autorzy:
Mróz, Michał
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
space
storyworld
Dark Souls
gameplay
narrative
Źródło:
Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication; 2023, 35, 44; 227-246
1731-450X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to analyze how space in the video game “Dark Souls” affects various aspects of the interactive text, especially its plot and gameplay. The author focuses on the role of space in the narrative structure of the game, using storyworld concept, analyzing architecture, and the importance of items and their descriptions in constructing the narrative, which is crucial for the reconstruction of story points and also a proper understanding of the game’s religious motives. He goes on to focus on the storyworld events generated by gameplay, describing how it is influenced by space arrangement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies