Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model międzykulturowy GLOBE

Tytuł:
Model międzykulturowy GLOBE
Autorzy:
Komor, Marcin
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Polski Instytut Ekonomiczny
Źródło:
Handel Wewnętrzny; 2011, 1 (330); 11-17
0438-5403
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In his article, the author presents theoretical and methodological bases for the model named The Global Leadership and Organisational Behaviour Effectiveness (GLOBE), i.e. global intercultural research. He discussed 9 dimensions of culture singled out in result of surveys and 10 country clusters. In the conclusion, he presents disadvantages and advantages of the GLOBE model.

В статье представлены теоретические и методологические основы модели The Global Leadership and Organisational Behaviour Effectiveness (GLOBE), т.е. мировых межкультур- ных исследований. Обсуждены 9 измерений культуры, выделенных в результате исследований, и 10 групп стран. В выводах представлены недостатки и достоинства модели GLOBE.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies