Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Language analytic ability in advanced FL learners: a comparative study

Tytuł:
Language analytic ability in advanced FL learners: a comparative study
Autorzy:
Turula, Anna
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czytelnia Czasopism PAN
Tematy:
language aptitude
working memory
analytic language ability
CALP
BICS
Źródło:
Linguistica Silesiana; 2011, 32; 275-287
0208-4228
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is intended as a voice in the discussion on language aptitude, with particular regard to its two components: memory and language analytic ability. It will be argued here that – unlike memory, favoured by Skehan (2003) – it may be the language analytic ability manifested, among others, as considerable dexterity in retrieving constructional schematizations to decode language innovation, which grows in importance with learner proficiency. It will also be argued here that both capacities, the said ability as well as memory, should be considered in relation to working memory, which should be understood in terms of storage and processing considered separately and ascribed to individual differences, and not as a homogenuous storage-and-processing space.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies