Tytuł pozycji:
Lokalizacja jako czynnik wyboru usług
Współcześnie decyzje dotyczące miejsca sprzedaży/świadczenia oraz
zakupu usług koncentrują się głównie na wyborze pomiędzy lokalizacją tradycyjną i/lub
wirtualną. Wybór lokalizacji różnicuje sposób dokonywania zakupu usług w stacjonarnych
placówkach, jak i skalę wirtualizacji zachowań ich nabywców. W artykule zaprezentowano
zagadnienie lokalizacji jako czynnika determinującego wybór usług. Artykuł
opiera się na wynikach badań bezpośrednich przeprowadzonych przez Katedrę Rynku
i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Currently, decisions on the point of sale and purchase of services are mainly
focused on choosing between the traditional and/or virtual location. The choice of location
is differentiated by the way of purchasing services in stationary facilities, as well as
the scale of virtualization of buyers’ behavior of services. The location as the determinant
of services’ location was presented in the article. Article was based on the results of
the direct research conducted by the Department of Market and Consumption of the EU
in Katowice.