Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of the quality of unprinted varnished folding boxboard and that one, printed by digital electrophotographic technology with the use of dry toner

Tytuł:
Analysis of the quality of unprinted varnished folding boxboard and that one, printed by digital electrophotographic technology with the use of dry toner
Analiza jakości lakierowanych tektur pudełkowych niezadrukowanych oraz zadrukowanych techniką cyfrową elektrofotograficzną z tonerem suchym
Autorzy:
Piłczyńska, Katarzyna
Kupczyk, Karolina
Data publikacji:
2024
Wydawca:
Alfa-Print Sp. z o.o.
Tematy:
digital printing
packaging
refining of packaging
ink-jet UV varnishing
ecological printing
drukowanie cyfrowe
opakowania
uszlachetnianie opakowań
lakierowanie ink-jet UV
drukowanie ekologiczne
Źródło:
Packaging Review; 2024, 2; 13-21
2720-7226
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the present paper, the visual and touch-sensitive analysis of box cardboards with the refining layer in a form of varnish has been carried out. The experiment was conducted in cooperation with Konica Minolta company. Three different substrata without printing and the coated printed cardboard, using three different electrophotographic machines have been covered with varnish. Then, the visual effects and the obtained layer have been compared according to the thickness of the employed layer. On the grounds of the conducted tests, it has been determined what the possibilities of varnish coating were, and what type of box cardboards was the best one in the process of varnish refining.

W ramach niniejszego artykułu, dokonano oceny wizualnej oraz dotykowej tektur pudełkowych z warstwą uszlachetnienia w postaci lakieru. Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z firmą Konica Minolta. Zalakierowane zostały trzy różne podłoża bez zadruku oraz tektura powlekana zadrukowana przy wykorzystaniu trzech różnych maszyn elektrofotograficznych. Następnie porównano efekty wizualne i uzyskaną warstwę lakieru w zależności od grubości warstwy, jaka została nałożona. Na podstawie przeprowadzonych badań określono, jakie są możliwości lakierowania, a także który rodzaj tektur pudełkowych najlepiej się sprawdza w procesie uszlachetniania lakierem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies