Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing higher education: enhancing student loyalty in a career-focused era

Tytuł:
Managing higher education: enhancing student loyalty in a career-focused era
Zarządzanie szkolnictwem wyższym: wzmocnienie lojalności studentów w erze skupionej na karierze
Autorzy:
Zainul, Mohammad
Maskur, Maskur
Data publikacji:
2024
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
Perceived service quality
HEdPERF
perceived value
loyalty
managing HEI
postrzegana jakość obsługi
postrzegana wartość
lojalność
zarządzanie uczelniami wyższymi
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2024, 29, 1; 372-387
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study examines the critical shift in higher education, from knowledge creation to career preparation, and its implications for universities. This study introduce the use of contemporary measurement the Higher Education PERFormance (HEdPERF). The study involved 600 students of Faculty and Economics. This research contribute to Southeast Asian study by demonstrating service quality's positive and significant influence on perceived value and student loyalty employing HEdPERF scale. Our findings reveal a direct relationship between service quality and perceived value, suggesting a strategic pathway for universities to enhance student experience. This aligns perfectly with the growing need for a service-centric approach, a managerial imperative for achieving regional prominence. Furthermore, prioritising service quality improvements identified by HEdPERF scale, fosters a stronger value proposition for students. This translates into investments in faculty development, well-equipped facilities, and robust student feedback mechanisms.

Niniejsze badanie analizuje istotną zmianę w szkolnictwie wyższym, mianowicie przejście od tworzenia wiedzy do przygotowania zawodowego oraz jej konsekwencje dla uniwersytetów. Artykuł przedstawia nowoczesne narzędzie pomiarowe Higher Education PERFormance (HEdPERF). Badanie obejmowało 600 studentów Wydziału Ekonomii. Badanie wnosi wkład w badania nad Azją Południowo-Wschodnią, wykazując pozytywny i istotny wpływ jakości obsługi na postrzeganą wartość i lojalność studentów za pomocą skali HEdPERF. Wyniki ujawniają bezpośredni związek między jakością obsługi a postrzeganą wartością, sugerując strategiczną ścieżkę dla uniwersytetów ukierunkowaną na poprawę doświadczeń studentów. Podejście to jest zgodne z rosnącą potrzebą koncentracji na obsłudze studentów, krtóry stanowić powinien imperatyw zarządczy dla osiągnięcia regionalnej renomy. Ponadto, kluczowe ulepszenia jakości obsługi studentów zidentyfikowane za pomocą skali HEdPERF sprzyjają silniejszej propozycji wartości dla studentów. Przekłada się to na inwestycje w rozwój kadry, dobrze wyposażone obiekty i solidne mechanizmy opinii studentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies