Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

“The Greatest Stories Ever Told”: US Classical Mythology Courses in the New Millennium

Tytuł:
“The Greatest Stories Ever Told”: US Classical Mythology Courses in the New Millennium
Autorzy:
Gunter, Emily
Curley, Dan
Malaspina, Ermanno
Seidensticker, Bernd
Data publikacji:
2021-06-18
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Źródło:
Our Mythical Education. The Reception of Classical Myth Worldwide in Formal Education, 1900-2020; 325-348
9788323546245
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In 2005, the academic journal Classical World featured a special pedagogy section entitled “Teaching Classical Mythology”. In the introductory article, “The Role of Myth Courses on College Campuses”, Kenneth Kitchell asserted that mythology was important “to the lifeblood of most Classics departments” and presented testimonials on the capacity of mythology courses to recruit majors and minors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies