Tytuł pozycji:
Jean M. Twenge (2017) iGen: Why Today’s Super-Connected Kids Are Growing Up Less Rebellious, More Tolerant, Less Happy – and Completely Unprepared for Adulthood – and What That Means for the Rest of Us, Atria Books: New York, London, Toronto, New Delhi [Kindle edition]
- Tytuł:
-
Jean M. Twenge (2017) iGen: Why Today’s Super-Connected Kids Are Growing Up Less Rebellious, More Tolerant, Less Happy – and Completely Unprepared for Adulthood – and What That Means for the Rest of Us, Atria Books: New York, London, Toronto, New Delhi [Kindle edition]
- Autorzy:
-
Sozańska, Dominika
- Data publikacji:
-
2018
- Wydawca:
-
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Źródło:
-
Homo et Societas. Wokół Pracy Socjalnej; 2018, 3; 124-126
2543-6104
2719-485X
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie