Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Antropologia mediów

Tytuł:
Antropologia mediów
The Anthropology of Media
Autorzy:
Sikora, Sławomir
Data publikacji:
2003
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Sztuki PAN
Tematy:
Kelly Askew
Richard R. Wilk
antropologia
recenzja
anthropology
review
Źródło:
Kwartalnik Filmowy; 2003, 43; 237-244
0452-9502
2719-2725
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Według autora The Antropology of Media: A Reader, antologii redagowanej przez Kelly Askew oraz Richarda R. Wilka, książka ta ma za zadanie przedstawić antropologię mediów jako subdziedzinę antropologii, a także świadczy, że wbrew utyskiwaniom na kryzys w dyskusjach nad mediami, rozważania te mają przed sobą przyszłość. Autor podkreśla różnorodność tekstów i podejmowanych wątków i ocenia pozycję jako bardzo cenną.

The Anthropology of Media: A Reader, the anthology edited by Kelly Askew and Richard R. Wilk, is a book designed to present the anthropology of media as a sub-field of anthropology. It also prooves that contrary to complaints about the crisis in discussions on media, these reflections have a bright future. Sikora stresses the diversity of the texts and themes raised in the anthology and rates it as a very valuable item.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies