Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media Image Management and Provocation – A Case Study of Wojciech Cejrowski

Tytuł:
Media Image Management and Provocation – A Case Study of Wojciech Cejrowski
Autorzy:
Sobiech, Mateusz
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
provocation
media image
personal brand
media management
Wojciech Cejrowski
Źródło:
Zarządzanie Mediami; 2021, 9, 4; 707-721
2353-5938
2354-0214
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is an attempt to characterize provocation as an instrument for creating a media image. The author, using the method of qualitative research, illustrates the ways of using provocation during image activities on the example of Wojciech Cejrowski. On the basis of the research, he finds out which factors determine the form of image creation in the media. Moreover, the author defined reasons and effects for using provocations in the process of building media image.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies