Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing współpracy jako najnowsza koncepcja marketingu turystycznych agencji Ukrainy

Tytuł:
Marketing współpracy jako najnowsza koncepcja marketingu turystycznych agencji Ukrainy
Autorzy:
Szulgina, Ludmiła
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
marketing w turystyce, marketing relacji, marketing współpracy
Źródło:
Zarządzanie Publiczne; 2014, 2(26)
2084-3968
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Cooperation marketing as the latest marketing concept of travel agencies of UkraineThe article envisages the results of theoretical studies of the marketing idea. There is an examination of general conditions, which facilitated marketing to spread within Ukrainian tourism. It is established that the most advanced idea of tourist marketing, being result of a relations marketing, is a cooperation marketing. In tourism, there are three levels of system of the cooperation marketing which were described.The idea of the cooperation marketing declares more tight links between all participants to process of creation, sale and purchase of the tourist product in comparison with other approaches; thus, its introduction requires the most precise choice of partners, deep understanding of their expectations with respect to marketing package and specifics of its elements.Introduction of the idea of the cooperation marketing to a travel agency rests on a systematic approach providing a harmony between strategic level of the system (i.e. mission, idea and strategy of enterprises, their corporate culture and specifics of resource potential) and its introduction level (including choice of methods of employment, preparation, motivation, organization and remuneration of the stuff; tactics of program of the cooperation marketing with respect to clients, partners etc.).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies