Tytuł pozycji:
Internacjonalizacja jako dźwignia wzrostu pozycji konkurencyjnej MSP
- Tytuł:
-
Internacjonalizacja jako dźwignia wzrostu pozycji konkurencyjnej MSP
- Autorzy:
-
Mikołajczyk, Bożena
Zabłocki, Łukasz
- Data publikacji:
-
2011
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2011, 247
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
nieokreślony
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the most frequent forms of internationalization that are observed among
the SMEs and its effect on enterprises' competitiveness. In this area, attention is paid to the
internal as well as external obstacles impeding internationalization.