Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście humanistyczne w działalności pedagogicznej

Tytuł:
Podejście humanistyczne w działalności pedagogicznej
Autorzy:
Myszkowska-Litwa, Marta
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Czasopisma i Monografie PAN
Tematy:
pädagogische Tätigkeit
qualitative empirische Forschungen
humanistische Behandlung
humanistisches Model wissenschaftlicher Erkenntnis
humanistisches Model didaktischen und Erziehungsprozesses
działalność pedagogiczna
badania empiryczne jakościowe
orientacja humanistyczna
humanistyczny model poznania naukowego
Źródło:
Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych; 2011, LXIV; 187-192
0079-3418
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Der vorliegenden Text befasst sich mit der Analyse humanistischer Behandlung in der pädagogischen Tätigkeit und zeichnet Möglichkeiten des Zusammenwirkens dar. Humanistische Behandlung ist eine der zwei deutlich aufgezeichneten Erkenntnisöglichkeiten in der heutigen Pädagogik. Pädagogische Tätigkeit, das heißt die Tätigkeit, welche Erziehung, Bildung und Selbstbildung der Menschen betrifft, kann in drei Arten durchgeführt werden. Diese sind: theoretische, forschende und praktische Art.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies