Tytuł pozycji:
Produkty sojowe w opinii konsumentów Trójmiasta
- Tytuł:
-
Produkty sojowe w opinii konsumentów Trójmiasta
Soy products in the Tri-City consumers’ opinion
- Autorzy:
-
Rybowska, A.
- Data publikacji:
-
2016
- Wydawca:
-
The Polish Association of Agricultural and Agribusiness Economists
- Źródło:
-
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu; 2016, 18, 3
1508-3535
2450-7296
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem badań było poznanie opinii konsumentów na temat spożywczych produktów sojowych,
co może być argumentem do uprawy soi w Polsce. Przedmiot badań stanowiły produkty sojowe i ich postrzeganie
przez konsumentów. Zastosowano metodę ankiety bezpośredniej. Badanie przeprowadzono w
grupie 188 trójmiejskich konsumentów produktów sojowych. Wykazano zainteresowanie konsumentów
tymi produktami. W opinii badanych główne walory tych produktów to właściwości prozdrowotne i wygoda
przygotowania. Barierę do ich nabywania stanowi mała dostępność produktu na rynku.
The aim of the study was to investigate consumers’ opinion about the food soy products, which may be
an argument for the cultivation of soybeans in Poland. The subject of research were soy products and their
perception by consumers. There has been used the method of direct research. The study was conducted
among 188 consumers of soy products from Tricity. It has been demonstrated consumer interest in these
products. According to the respondents the main advantages of these products are health benefits and ease
of preparation. Barrier to their purchase is a low availability of the product on the market.