Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Challenges for media literacy in the context of the destructive phenomenon of patostreamers

Tytuł:
Challenges for media literacy in the context of the destructive phenomenon of patostreamers
Autorzy:
Sylwia, Polcyn,
Data publikacji:
2020-01-27
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Tematy:
patostream
patostreamer
social pathology
children
adolescents
Źródło:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze; 2018, 575(10); 3-10
0552-2188
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article is to indicate the role and importance of the currently implemented media literacy, especially in the context of the occurrence of new and negative phenomenon in the virtual space. The article describes the development of a new phenomenon in the Internet, which are patostreamers, and pays attention to their activity and negative consequences for the proper development of young person. The end of the article is an attempt to indicate specifi c activities of educational environments taken as part of media literacy, the main goal of which should be to minimize and reduce negative effects of online social pathology – the phenomenon of patostreamers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies