Tytuł pozycji:
Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstw
- Tytuł:
-
Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstw
Customer Loyalty as Main Purpose of Todays Company
- Autorzy:
-
Wilmańska-Sosnowska, Stanisława
- Data publikacji:
-
2005
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2005, 195
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents the problems concern customer loyalty as the company purpose in the
current market and the ways of its realization. There are discussed two important matters. The
first one is focused on the satisfaction as the necessary condition of loyalty building as well as
on the necessity of permanent tests of the satisfaction. The second matter concerns the role of
loyalty as marketing purpose of the company, the ways of its creating, specifying optimal
customers’ wallet and building customer relation system with using the possibilities which are
given by improvement informatical technology.