Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ jakości produktów na zachowania konsumentów

Tytuł:
Wpływ jakości produktów na zachowania konsumentów
Autorzy:
Zimon, Dominik
Gawron-Zimon, Łucja
Szczygieł, Karolina
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
konsument
jakość produktów
przedsiębiorstwo
Źródło:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie; 2014, 33, 4
1896-656X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Problematyka jakości produktów nie jest tematem nowym, jednakże świadomość wzrastających oczekiwań i potrzeb konsumentów sprawia, że zagadnienie to jest ciągle aktualne. Wynika to z faktu, że klienci stają się coraz bardziej świadomi a ich potrzeby zróżnicowane. Przekształceniu ulegają zwyczaje i motywacje zakupowe. Dlatego badanie postaw konsumenckich staję się w dzisiejszych czasach niezwykle istotne. Głównym celem artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie dotyczące wpływu jakości produktów na zachowania konsumentów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies