Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prawne uwarunkowania kampanii wyborczej

Tytuł:
Prawne uwarunkowania kampanii wyborczej
Autorzy:
Korycki, Krzysztof
Współwytwórcy:
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Data publikacji:
2016-07
Słowa kluczowe:
Kodeks wyborczy
kampania wyborcza
prawo wyborcze
wybory
samorząd
Język:
polski
ISBN, ISSN:
20818270
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10002  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Krzysztof Korycki

Artykuł dotyczy prawnych uwarunkowań odnoszących się do kampanii wyborczej. Poruszane w nim zagadnienia dotyczą w szczególności pojęcia i ram czasowych kampanii wyborczej, agitacji wyborczej, materiału wyborczego, rozpowszechniania informacji nieprawdziwych oraz kampanii wyborczej w programach nadawców radiowych i telewizyjnych. Tekst uwzględnia wszystkie obowiązujące nowelizacje Kodeksu wyborczego oraz orzecznictwo Trybunału Konstytucyjnego. Głównym celem artykułu jest dokonanie oceny rozwiązań dotyczących kampanii wyborczej, ze szczególnym uwzględnieniem przypadku wyborów do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies