Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social media jako forma komunikacji sportowców z kibicami

Tytuł:
Social media jako forma komunikacji sportowców z kibicami
Autorzy:
Zdanowski, Michał
Zdanowska, Marta
Współwytwórcy:
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Bankowości i Finansów Porównawczych
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Zapol
Słowa kluczowe:
Facebook
marketing sportowy
social media
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10106  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marta Musiał

Celem artykułu jest przedstawienie mediów społeczniościowych jako nowej formy komunikowania się na płaszczyźnie sportowiec/klub – kibic/fan. Artykuł składa się z czterech części. Pierwsza część omawia założenia teoretyczne dotyczące istoty komunikacji i social mediów. W drugiej części autorzy starali się przedstawić czym jest marketing sportowy i do kogo jest skierowany. Kolejna część opisuje facebook.com jako najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce, na którym polskie gwiazdy sportu tworzą w ostatnim czasie swoje profile. Autorzy przedstawili zestawienie wybranych profili sportowców polskich i zagranicznych uwzględniając miary ilościowe pomiaru popularności. Ostatnia część poświęcona jest wynikom przeprowadzonej ankiety na temat social mediów w sporcie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies