Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

Tytuł:
Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Autorzy:
Dobiegała-Korona, Barbara
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Difin SA
Słowa kluczowe:
wartość klienta
marketing społecznościowy
prawa konsumenta
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788379306893
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/10548  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wydawnictwo Difin

Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie – jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: 1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, 2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), 3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).

Fragmenty publikacji

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies