Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Responsibility of the Medical Facility for the Communication with the Patient

Tytuł:
The Responsibility of the Medical Facility for the Communication with the Patient
Odpowiedzialność placówki medycznej w komunikacji z pacjentem
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Współwytwórcy:
SGH
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Szczeciński
Słowa kluczowe:
CSR
komunikacja
reklama
pacjent
Język:
polski
ISBN, ISSN:
22999000
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/12000  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł dotyczy niezwykle ciekawego zagadnienia, jakim jest odpowiedzialność placówek medycznych w procesie komunikacji z pacjentem. Przy ograniczonych możliwościach komunikacji marketingowej, nacisk należy kłaść na komunikację z pacjentem w trakcie procesu leczenia, która powinna odchodzić od modelu paternalistycznego na rzecz partnerskiego. Studia literaturowe z zakresu komunikacji marketingowej, socjologii organizacji, socjologii medycyny itd. pozostawiają niedosyt co do wskazówek, w jaki sposób doprowadzić do zmian w relacjach lekarz-partner. Postulaty co do odpowiedzialności placówki medycznej w komunikacji z pacjentem rozbijają się o procedury, standardy i problemy systemowe. Celem artykułu jest wskazanie na rolę relacji lekarz-pacjent w komunikacji marketingowej z otoczeniem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies