Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsumpcja w ujęciu studiów kulturowych

Tytuł:
Konsumpcja w ujęciu studiów kulturowych
Autorzy:
Iwasiński, Łukasz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Warszawski
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Słowa kluczowe:
culture jamming
subwersja
konsumpcja
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/12964  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies