Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ sztuki filmowej na rozwój nowych produktów turystycznych w Polsce

Tytuł:
Wpływ sztuki filmowej na rozwój nowych produktów turystycznych w Polsce
Autorzy:
Zmyślony, Piotr
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Data publikacji:
2001
Wydawca:
Instytut Turystyki w Warszawie
Słowa kluczowe:
film
turystyka kulturowa
produkt turystyczny
kultura
Język:
polski
Linki:
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1327  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Piotr Zmyślony

W artykule przedstawiono wzajemne związki kultury i sztuki filmowej z turystyką. Sztuka filmowa, jako część kultury, może powodować przemieszczanie się osób poza swoje miejsce zamieszkania oraz związany z tym transfer pieniądza. Turystyka z kolei może stać się przyczyną konserwacji obiektów, miejsc, a nawet urządzeń związanych z kinem oraz tworzeniem wydarzeń o tematyce filmowej. Tezę artykułu o szansie rozwoju nowych produktów turystycznych w Polsce dzięki sztuce filmowej uzasadniono poprzez ukazanie różnorodności motywów wyjazdów związanych ze sztuką filmową oraz odpowiadające im atrakcje.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies