Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer’s awareness: actions targeted at a respectful treatment of women in advertising in Poland

Tytuł:
Consumer’s awareness: actions targeted at a respectful treatment of women in advertising in Poland
Świadomość konsumencka: działania na rzecz godnego traktowania kobiet w reklamie w Polsce
Autorzy:
Kozłowska, Anna
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa
Słowa kluczowe:
konsument
kobiety
CSR
ISBN, ISSN:
12309427
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1479  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opracowanie prezentuje pierwsze próby włączania się polskich konsumentów w dialog z przedsiębiorstwem, dotyczące szczególnej kwestii społecznej, jaką jest naruszanie godności i dyskryminacja kobiet w komunikatach reklamowych. Jednym z podstawowych narzędzi, jakim mogą posługiwać się konsumenci w tym względzie jest wspomniana wcześniej możliwość złożenia skargi do organizacji zajmującej się ochroną praw konsumentów.

Anna Kozłowska

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies