Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

„Czas przemówić” – kampanie społeczne w świecie arabskim

Tytuł:
„Czas przemówić” – kampanie społeczne w świecie arabskim
Autorzy:
Nowaczek-Walczak, Magdalena
Współwytwórcy:
Department of Arabic and Islamic Studies, Faculty of Oriental Studies, University of Warsaw
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Ibidem
Słowa kluczowe:
świat arabski
media
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788362331024
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1543  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Maciej Klimiuk

W rozdziale przedstawiono kilka przykładów kampanii społecznych, które w ostatnich latach przeprowadzono w różnych zakątkach szeroko definiowanego świata arabskiego. Starałam się wybrać tylko te najciekawsze, przyjmując jako kryterium tematykę (zależało mi na kampaniach jak najbardziej związanych ze specyfiką kulturową tego obszaru) oraz przyjętą formę przekazu (oryginalne nośniki, ciekawe pomysły, kontrowersje). Zupełnie pominęłam kampanie przeprowadzone w serialach i filmach oraz nie wyszczególniłam wszystkich krajów, w których podjęto tego typu działanie. Przekazów prospołecznych, wykorzystujących najróżniejsze metody dotarcia do odbiorców, jest na tyle dużo, że po prostu nie sposób omówić je wszystkie w jednym artykule.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies